Diagnose op afstand

Greenaid kan voor u een diagnose op afstand doen, hiervoor heeft het echter wel een aantal gegevens van u nodig bijvoorbeeld uw VIN-nummer en je Tesla-email. Deze kunt u invullen in het contactformulier

 

Uw VIN-nummer kunt u vinden door de volgende stappen te ondernemen:

 

De Tesla-app te downloaden (www.tesla.com/nl_NL/support/tesla-app) en hier vervolgens uw Tesla te registreren. Vervolgens kunt u in de Tesla-app op de eerste pagina naar onder te scrollen om uw VIN-nummer te vinden. Een VIN-nummer van een Tesla begint altijd met 5YJ… gevolgd door 14 letters en/of cijfers. (voorbeeld vinnummer)

 

Uw Tesla-email staat in de instellingen van de Tesla-app helemaal onderaan. (voorbeeld)

 

Als u deze gegevens aan ons hebt doorgegeven voeren wij deze in en zal er een bevestigingsemail vanuit Tesla naar u worden gestuurd. (voorbeeld email) Om ons toegang te geven klikt u op review, voert u uw gegevens in om in te loggen en klikt u als laatste op authorize.

 

Vanaf het moment dat u op authorize heeft geklikt hebben wij in totaal een week lang toegang tot alle data van u Tesla met uitzondering van de locatie van de Tesla. Als u dit op een zeker moment voor welke reden dan ook niet meer wilt kan u elk moment de toegang opzeggen.

 

Wilt u zelf al proberen een diagnose te stellen? Dit kan, voor €8,99 kunt u de ‘Scan my Tesla’ app installeren. (www.scanmytesla.com) Vervolgens heeft u ook nog een OBD stekker nodig (www.obdwarenhuis.nl/auto-uitlezen/tesla-uitlezen) en dan kunt u zelf uw Tesla uitlezen.

Greenaid

Wij zijn een klein bedrijf wat zich specialiseerd in het repareren van Tesla’s. In tegenstelling tot andere garages die alle soorten problemen oplossen, verhelpen we voornamelijk alleen electrische of technische problemen. Voorbeelden hiervan zijn storingen in de accu en motor.
What do you like about this page?

0 / 400